Wonderful wonderfalls


Det kan tyckas att jag snackar mycket om tv-serier i den här bloggen, men det är lite en av mina laster, och när jag hittar nånting bra så kan jag liksom inte låta bli att dela med mig. Just nu är det Wonderfalls som får trilla in som uppmuntran mellan mina studysessions. Helt fantastiskt med en serie om en tjej lika gammal som mig som jobbar i en turistshop vid Niagara falls medan hon funderar på vad hon vill göra med sitt liv och sin examen i filosofi. Det lilla extra med den här serien (förutom 2 dösnygga killar att dreggla över) är att olika leksaksdjur/djurbilder/djurstatyer börjar prata med huvudpersonen och säger till henne att göra saker som får ödesdigra konsekvenser... Med andra ord en lagom skruvad serie helt i min smak!

Ett litet smakprov kanske?

3 kommentarer:

L. sa...

Men åååh, jättebra juh!

Kris. sa...

vill du se fler avsnitt kolla in: http://www.surfthechannel.com/show/television/Wonderfalls.html

L. sa...

Men va fasen, nu har jag ägnat alldeles för mycket tid åt att titta på Wonderfalls... :-)