Brunch brunch brunch!

Okej, imorgon ska jag ha brunch hemma hos oss! Det må låta som ett litet event, men när man har att göra med utbytesstudenter så kommer det sällan en...utan 14 pers! Tur att jag påpekade att det va knytis-brunch! Jag älskar att ha sovmorgnar, det är det bästa som hänt mig här i Kanada. Nu känner jag mig som ett litet barn som ska ha födlesedagsklas hihi imorgon ska jag gå upp klockan sju och baka lingonbröd, för 09.30 kommer gästerna. Ska bli spännande att se vad de tar med sig!
Vad hade ni tagit med er till en knytisbrunch?
Nu måste jag sova, gotennacht!

1 kommentar:

L. sa...

JAg hade kanske tagit med plättar (fuskköpta förstås). Eller just nu skulle det bli något med äpplen. Vi har äpplen i allt nu för att göra av med skörden från Bunnström. Äppelmuffins är t.ex. en höjdare.