Bildrapport

I lördags morgon när jag vaknade och tittade ut genom mitt fönster såg det ut såhär:


Och när jag kom ut så var till och med soptunnorna översnöade...


Men jag gick till marknaden ändå för att köpa lite brysselkål.


och på vägen hem var det riktigt vackert när det snöade.

Men det var kallt, så jag beslutade mig för att gå och second-hand shoppa. Allt det här (inlkusive de tjusiga gummiskorna) fick jag för ynka 16$.


Sen var det dags för plugg = rita trädgårdskarta. Såhär fint blev det tillslut (vid tretiden imorse).


Men nu har det slutat snöa och börjat regna i Halifax istället... om det tycker jag såhär:



2 kommentarer:

Elin sa...

Dethär med trädgårdskartan måste verkligen varit din grej, det blev ju hur fint som helst!!!

L. sa...

Har du ritat den? Hela? Själv? Så snygg! Pliiis, rita vår trädgård!