Idag fick jag en fet check hem på posten. Alltså inte en check till mig utan en check som jag ska skicka till den kanadensiska ambassaden för att få mitt visum. För att trycka den här checken åt mig tog SEB ut en avgift på 200kr. Är inte det lite stört? Jag ska betala banken för att få betala ambassaden för att få vistas i kanada i mer än 6 månader. Ja, ja nu är det iaf gjort så förhoppningsvis får jag ett ja och är ännu ett steg närmare avfärd. Fram tills dess läker jag min fot, löser korsord (Mary och jag klarade söndagskrysset i DN svårighetsgrad ****!!) och läser böcker. Har precis läst ut Bitterfittan och läser nu både Tyst hav och Islossning om vartannat. Målet är att jag ska försöka läsa ut alla mina olästa böcker i bokhyllan innan de packas ner i augusti. Vi får väl se om jag lyckas med mitt bokmarathon...

1 kommentar:

Elin sa...

Jag kan ju få låna en hel del av dina böcker så behöver du ju inte packa ned dem *hint* :)