What a girl to choose?


Det är inte varje dag man får chansen att välja, speciellt inte i rugbysammanhang. Man spelar i den klubb som ligger närmast och på den position där ingen annan vill spela. Oftast blir det ändå väldigt bra, iaf för min del (då kan ju tilläggas att jag till exempel är mycket glad att jag bor närmare Lugi än Malmö och i motsats till många andra tycker att propp är en alldeles utomordentligt rolig position) . Nu då till det stora och ovanliga dilemmat. Jag har tittat runt efter möjligheter att spela rugby i Halifax och insett att det finns flera klubbar, i en och samma stad!!! hur gör man nu? Hur vet man var de trevligaste människorna finns, de bästa spelarna, den bästa coachen och den största möjligheten att få spela? Jag har ingen aning hur man väljer mellan två klubbar som Halifax RFC och TARS RFC, har ni nån åsikt i frågan så tar jag gärna emot tips i detta lyxdilemma.




Vem får bollen, HRFC eller TARS?

Inga kommentarer: