Best of nu:

1. Nya avsnitt av 30 rock (som jag blev övertalad att börja titta på och nu gillar ordentligt). Den serien kan lyckas få en att relatera till människor som befinner sig i en helt annan värld och situation än en själv genom små detaljer och skämt. Helt min humor!

2. Mina nya frukostskålar (Kulinara från Rörstrand) som jag fick i julklapp:
Precis lagom för fil och müsli på morgonen och när man kommer till botten så ser man ett sött litet mönster med krusbär, jag älskar krusbär! Desto större motivation till att äta upp. Denna uppiggning kan behövas då jag vanligtvis är ett litet monster med ilsken uppsyn och ruffsigt hår utan guld i mund på morgonen.

3. Toto coelo som jag upptäckte genom att söka på "eat" på you tube. Denna sökning tog mig till deras hit "I eat cannibals" och jag var såld på 5 sekunder! 80-tal, neonlampor, galen dans, stora hår och härligt knäpp text. FULSNYGGT!



4. SEMLOR! Jag vet, tjyvstart, men nu börjar det (!) och jag liksom Ture, kan inte hålla mig.

1 kommentar:

Elin sa...

jag älskar dansen!
Vad bra att du börjat blogga igen, du är så bra på att hitta roliga saker, så det är fint att du vill visa dom!